Flumm flumm i skolan xD

Idag började vi med matte. Jag var trött och kunde inte koncentrera mig, så jag skrattade hela tiden och kunde inte sluta. -.-' Så jag frågade Thomas om jag kunde få gå ut och sätta mig i ett annat rum istället. På vägen ut så gapflabbade jag och kunde inte sluta, jag skrattade så mycket att jag snubblade på min egen väska, och typ störtade ut ur rummet. xD Jag hade ju tänkt få lite gjort den lektionen, men yeah, girlpower, det blev inte riktigt så. xD För först kom Elan, och en halvminut senare kom Jullan följd av Muppen in i rummet där jag satt. Och då började jag skratta igen. xD Så där satt vi och flummade och jag lekte paparazzi. xD De andra blev skitsura på mig och min kamera, men jag hoppas att ni förlåter mig. <3 ^^ Dessutom fattar  jag inte varför det är så farligt att va med på kort, jag lägger ju inte ut dem på internet eller nåt. Oo' <3

Sen var det fejmprofil då. Jag tycker att fejmprofilen är jätterolig, men det är tydligen bara jag som tycker. Både Elan och Jullan funderar på att sluta, men det får ni inte! <3 Jag, Alien, Jullan, Elan och Fatima håller just nu på med att skriva en lite up-tempo låt, vilket inte är så lätt som det verkar. -_< Särskilt inte som vi inte kan låta bli att flumma. -.-' Fast kul är det. xD Nog för att vi ligger lite efter, men vi får göra lite hemma antar jag. -.-'

Martina och Anna frågade ju om jag ville dansa till It must have been Love på konserten Let me entertain You, vilket jag så klart sa ja till med kravet att Alien var med, men jag har fortfarande inte fått någon koreografi, och konsrten är den 26 februari, nästa torsdag, alltså om bara drygt en vecka!! Oo' Så jag och Alien stoppade Anna idag och frågade, och hon sa att vi skulle vänta tills på torsdag när Martina kommer, men att vi ska tänka till och koreografera lite själva. Det är jättekul att göra egna danser och sådant, men jag känner att jag skulle vilja ha lite "proffsigare" koreografi, och så svåra steg som möjligt nu. xD Men vi får se hur det blir med det. <3

Lunch sen då, böja gafflar igen och flumma. xD Ska sticka till andra datan snart och försöka ladda upp lite bilder, bl.a på gafflarna. xD Sen hällde jag och Elan vatten på varandras tallrikar. xD Jag la en bit potatis i hennes vattenglas och hon la på min tallrik. xD Jag hade även lite "matkrig" med Leyla, Fatima och Marwa. <3 Kul var det med knivar, servetter och morötter i tallrikar och glas. xD Fackie Backie vad barnsliga vi är. xD (Fackie Backie = snottat ord från Elan. xD)

Musik var det sen, vi spelade gitarr. Spelade upp refrängen på Big big world med Emilia och When you say nothing at all med Ronald Keiting. Det var sista lektionen när vi spelade gitarr idag, och jag hann inte spela upp versen till Big big world. -_< Jag kan spela den, förutom ett dumt litet ackord som jag hakar upp mig på. -.-' Nämligen Hm, vilket är ett barréackord. -_< Jag suuuger på barréackord! Man ska hålla inne 8 strängar samtidigt tror jag att det är, och hur många fingrar har man på en hand? Just det, 5. -.-' Jag lyckas hålla på alla, men sen ska man ju trycka också! Och med mina smala och klena fingrar så är det svårt att trycka ner bara tre stycken. ;__; Men jag känner mig ändå stolt över mina framsteg, med tanke på hur bra (tolka det som dålig) jag var i början. xD Nästa lektion blir det elbas då. xD Om jag är riktigt snäll så kanske jag kan få öva lite på Jeppes. n__n

Sist var det spanska, lite pinsamt med tanke på att jag satt där med klistermärken och smileysar i ansiktet som jag och Elan hade dekorerat oss med. xD Och Petsson har tydligen fått för sig att jag kan allt, så jag fick en specialuppgift och fick till skillnad från de andra som tränade verb en spansk bok att läsa. Om två spöken som spökade på en skola. Yeah, kul? Svar: Nej. Jag läste 15 sidor på en hel timme, det är inte bra! När jag sa det till Petsson så sa han bara "Det är meningen att det ska vara lite svårt, du behöver utmanas lite mer. Det ska gå långsamt." -.-' Hatar honom just nu. -_< Han blev även väldigt arg idag. xD Typ röt åt två av killarna. En för att han vägde på stolen och för att han pratade, och en för att han klottrade på bänken och hade glömt böckerna. Jag tyckte de höll på precis som vanligt. Oo'

Sen var det hem och typ vänta på Julli då. Som fortfarande inte har ringt. O.O Hallå, jag lever! Och imorgon åker hon till Egypten, så jag kommer inte att träffa henne på två och en halv vecka. -_< Hon skulle plocka ögonbrynen och slinga håret
(Fatta att du är fin som du är, du är en av dem jag känner som har finast hår så sluta klaga på dig själv!) och ta ultraljud på hjärtat. Oo' Kanske inte borde skriva det. -_< Jag undrar verkligen hur det är med henne, hoppas det inte är något allvarligt. ;__; <3

Det var väl min dag då, om hon inte ringer snart så kan vi nog inte va, menmen... -.-'

Kommentarer
Postat av: Elan :D

Bäst idag <3 Ta med kameran mon oxå, det ska jag, så kan vi flumm fotoggraferra, jag jag kan vara med på kort! ^w^

Snackade med Jullan itelefonen nyss. Inget fel på hjärtat, men berättat i morgon. Hon fick en kille! xD

2009-02-17 @ 19:54:32
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: Elan :D

Förstår inte hur du orkar skriva såå möe! o__o'

Imorgon får du hänga med och leta upp Stor Jossan - ska skälla på henne! :<

"Voffvoff" xD

2009-02-17 @ 20:07:42
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0