Min piiiip mage! >__<

Ingen aning om vad det är, men det gör skiiitont och slutar inte, har haft enda sen imorse när jag vaknade, och det blir bara väre. >__< Ska åka in till vårdcentralen sen för en kort undersökning. Det här är det sista vi behöver nu! ;__; Läkarna har kommit överens om att testa en operation på henne, men hans operation gick som tur är bra, så han kanske kommer att må bättre snart. <33
Elin höll på att messa komentarer om vad som hände i Vakna med the voice, men jag tittade ju också. xD -.-' Om du läser det här så vet du iaf att jag också är hemma. -.-'
Och jag orkar seriöst inte det som händer senare idag! ;__; ;__; ;__; ;__; ;__; Imorgon kommer jag definitiv inte få stanna hemma. -_-'
Förlåt, det var sånt här jag skulle sluta med, men jag var tvungen att få ur mig det. >_<

Kommentarer
Postat av: rebecca

sv: hihi, tack, asnice att du tycker så :D

2009-04-22 @ 09:47:49
URL: http://brilliantabecca.blogg.se/
Postat av: Elin :3

;; <3

(Hur ska jag kunna veta att du oxå kollade? o
o -.-' )

Först handlar det om dig, sedan om Chrille och sedan om din mamma? Allt i samma mening xD Sorry, är trött -.-'

2009-04-22 @ 10:22:54
URL: http://sjamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0