Ingenting att säga...

Lång dag idag, massa jobbigt, dock ingen idrott, föreläsning om hälsa istället. Hela dagen har typ varit skit, hatar onsdagar!! Kom hem strax efter 4, åt melanmål, passade Nova, duschade, sorterade massa papper, kollade några bloggar (ligger bara efter med 200 inlägg nu, för mkt dock -.- Är bara jobbigt att läsa blogginlägg när man har så många och när dom är gamla), hjälpte mamma med maten, diskade... Sen var det läsa 3 kapitel ur en dum tråkig bok (svenskaläxa som jag fick idag! De andra hadebara ett kapitel, men jag hade ju varit sjuk och får 3 kapitel att läsa! Dessutom fanns det inte kvar böcker till vår klass, så vi får fula kopierade häften. -.-' Läste precis färdigt. Avundsjuk på Elan som skulle nana vid 10, jag kan fortfarande inte lägga mig, men är skittrött! >__<

Har dock ett vagt minne av att jag var glad över nåt som hände i skolan, men kmr inte ihåg vad. Så påminn mig gärna någon. Hatar onsdagar, inte bara för att det är hemskt i skolan då, utan för att allting blir fel hemma också! ;__;

Kommentarer
Postat av: joanna

Kom ihåg att kolla på den japanska versionen av Hana yori dango då. fantastisk Men helt ärligt så är den koreanska skitbra också för den delen =)

2009-04-16 @ 12:02:45
URL: http://meeoow.blogg.se/
Postat av: Elin :3

Skit dag -.-'

När du skrev detta sov jag!! xD

2009-04-16 @ 15:39:29
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Ja, hon är verkligen en naturlig beauty! ;)

2009-04-16 @ 21:07:22
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0