Härmapan svimmar

Precis som Elin så var jag med om en otäck grej idag. Jag var så sjukt trött på min jävla (kunde inte låta bli) mage, och på att vara hemma, så jag bestämde mig för att skita i den och försöka göra lite grejer. Så jag gick ut på en långpromenad, bakade chokladbollar, började dansa i köket... och svimmade. Jag kommer inte riktigt ihåg, men sköterskan hade sagt åt mig att ta det lugnt och så, bara gå ut på korta promenader och inte överanstränga mig fysiskt. Det är bara som ett hål i minnet liksom, jag kommer ihåg att jag dansade, sen låg jag liksom på golvet med mamma bredvid mig. Det kändes helt sjukt, första gången jag svimmar faktiskt. Det kan inte ha varit så länge jag låg avsvimmad, men ändå. Weird känns det... Ska iaf till skolan imorgon, vägrar vara hemma en dag till, sen skiter jag i svimanfall och skit! >_<

Kommentarer
Postat av: joanna

vad är det som är fel med dig då? Magsår? ajaj...jag har heller aldirg svimmat faktiskt O_o

2009-05-01 @ 23:35:34
URL: http://meeoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0