BB Piren

En söt liten japan stod uppe på piren och var cool i sin röda Addidasjacka. xD Hur kom han som är så kort upp när inte vi gjorde det? xD





Han hade även kompisar där nere. xD

Jag passade på att trippa omkring barfota på piren. ^^





Med tanke på att jag gärna skulle hålla balansen samtidigt som jag skulle ta kortet så tycker jag att jag lyckades någolunda bra med kortet ovan. Bara det att motivet inte kom med. xD





Och så här vackert är det vid piren ja. ^^



Jag hatar när dom staplar kulorna sådär! Det är ju som gjort för att en klumpig människa som jag ska tappa en av dom! -_<' Fast det gjorde inte så mkt, jag var glad ändå; det var hur mysigt som helst att få sitta på piren och äta glass. Det är riktiga sommarkänslor!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Mmm glass :)

2009-04-07 @ 16:14:23
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0