Snart kommer julen!



Det är faktiskt bara en månad kvar innan det är julafton igen. Det blir man påmind om så fort man tittar ut genom fönstret, så här ser det nämligen ut utomhus hos oss!

       

Nu låter jag som en gammal tant, jag vet, men vad fort tiden går! Det är ju inte klokt. :P Det jag tycker är lite synd är att många människor glömmer helt bort varför man fira jul. Jag är ju kristen, och det är inte de flesta, men jag riktar mej nu mest till de som är kristna. För det är synd att även ni glömmer bort det. Visst är det lätt att tappa bort julglädjen bland all julklappsstress och sådant, men det e ju inte det viktigaste. :) Nu får det vara nog med tanterier. xD Nu tänker jag kliva tillbaka till min tonårsroll, den passar mig bättre. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0