Kevin Borg = Idol 2008

Haha, det blev som jag trodde. Kevin är ju faktiskt bättre, fast jag hejade på Alice ändå. xD Så där blev jag ju lite besviken. Fast inte överraskad direkt. Jaja, grattis får man väl säga, han var faktiskt värd det. Frågan är bara hur många gånger /halvtimme som Rix FM kommer att spela vinnarlåten. Känner på mig att man kommer tröttna på den ganska snart, efter att ha blivit totalt sönderspelad. Fast hoppas inte. xD Ska titta färdigt på eftersnacket med nu. Cs!! (Cs=Ses)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, tänkte bara fråga om det var till mig eller till "kgkdskgsogn" som du skrev medelandet till?

2008-12-13 @ 11:56:52
Postat av: Fantasy Girly

SV: Eftersom att du inte lämnade din adress, och jag inte kommer ihåg den, så kan jag tyvärr inte svara på din blogg. Men det var självklart till kgkdskgsogn, jag fattar inte hur nån kan va så taskig! Jag gtycker din blogg e bra. ^^,

2008-12-14 @ 15:51:00
URL: http://fantasygirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0