iHola amigos!

Ganska sent igårkväll så kom jag tillbaka till mamma igen, så jag hann inte blogga något. Vi gjorde typ julgodis med cellgruppen, och det blev typ lite senare än vi trodde. Brorsan och de andra killarna hade tyo bollkrig i bollhavet på fritidsgården/kyrkan där vi var, och jag skulle gå in och hämta dem för att vi skulle fika. Och gissa vad jag fick då, om inte 5 miljoner bollar i huvudet! *_* Blev gott i alla fall.

Har lite ont om pengar just nu, känns som om jag kommer att bli helt pank efter julen, så jag tänkte att jag skulle ta och baka lite julgodis och ge bort i fina egengjorda strutar. Lite chokladpraliner och sånt. Tror att en del skulle bli rätt glada för det. xD Mormor t.ex vill ju mycket hellre att vi lägger ner vår tid än våra pengar. ^x^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0