Host host!

Har blivit sjuk nu igen. >_< Vaknade inatt med jättehög feber. Imorse var den inte så hög, men jag hade ändå feber. Men jag gick till skolan ändå, för jag kunde inte missa fejmen. Så dum som man är så trodde man att det var genrep, när det bara var ett vanligt klädgenomdrag, elr vad det heter. Men efter fejmen åkte jag hem igen. När jag tog febern hade den gått ner till 38.2. Men jag har skitont i halsen, ännu ondare i magen, helt öm i hela kroppen (särskilt framför armhålorna, baksidan av låren, överarmarna och framsidan av benen), så det gör skiiiitont bara att sitta ner. *__*' Dessutom mådde jag jätteilla i skolan, kändes som om jag skulle spy, och nyss fick jag ont i huvudet. Mamsen tror att jag har fått någon mild version av influensan. Hon hade tydligen hört att den inte skulle vara så kraftig i år. Har faktiskt legat i sängen större delen av tiden. Har sovit ett tag också, fram tills det att Elan skickade ett sms och väckte mig. xD Men det gör inget. Jag är ganska lättväckt jag, och inte minst när jag är sjuk. Så fort jag går upp så fryser jag ihjäl, så nerkrupen i min säng med en hög av kuddar, filtar och täcken känns som ett bra alternativ för mig.

Ska se till att jag blir helt frisk tills på torsdag, när vi ska spela upp musikalen, så jag stannar nog hemma imorgon också för att vila upp mig. Typiskt mig att bli sjuk nu när det är något viktigt på gång. Även fast jag blir sjuk hela tiden. -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0