Godmorgon bloggen!

Godmorgon!

Det känns skitbra att kunna ta upp datorn så fort mn vaknar och kunna blogga utan att behöva gå upp ur sängen. ^^, Varmt och skönt *.* Idag ska ni fåse på bilder! Det ska jag se till. Minst två bilder/inlägg sen jag la ut den senaste bilden. Fast det kanske inte blir så mkt i alla fall <_< Jag gör så mkt jag orkar. :)

I den här mysiga sängen tillbringar jag mina nätter. ^^,



Förresten, jag har börjat med http://stallet.se igen, (men BARA) för att jag saknade rollandet så sjukt mycket! Har ju mejlrollat lite med folk, men stallet har den bästa rollarfunktionen jag har träffat på. Det är inte bara roligt, utan också bra träning för skrivandet. ^^, Och när jag skriver rolla, så menar jag INTE såna rollspel som typ WoW elr nåt, utan såna där man typ skapar en figur genom att beskriva den och sedan turas man om med någon annan att skriva vad figuren gör osv. Bara en liten kort förklaring. Så man kan sga att man skriver en berättelse tilllsammans med någon annan. Där hittar ni mig i alla fall i stallet Flashing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0