Funderar på att sluta med bloggen

Ja, som rubriken säger... Jag har redan problem med stress ochsådant, och jag känner att jag blir ännu mer stressad av bloggen. Man känner sig pressad att uppdatera ofta och bra, och dessutom ha en bra design och många besökare. När man inte har mångq besökare måste man fixa det, och när man har så får man inte göra dom besvikna. Innan, ingen jag kände hade blogg, bara jag, så var det en sak. Jag kunde skriva precis vad jag ville, när jag ville, bara för min egen skull. Nu när några vet vem jag är så måste jag begänsa mitt skrivande och kan inte skriva om vad jag vill. Bloggen har bara blivit ett tvång, något som man måste men inte orkar göra. Bloggande ska vara roligt. Det är det inte nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du sluta bah för ellamarie har gjort det eller?

orka härma de stora bloggarna?

2009-05-29 @ 16:00:44
Postat av: UNIQUE REBEL

Tack för kommentaren! :) Tråkigt om du slutar bogga, jag kommer sakna din plastgruva och friska fläkt! OcxhMen jag först¨r va du menar med stressen över att blogga, känner igen mig. SÅ ska det inte kännas, det ska vara kul. Jag försöker att bara blogga när jag har lust nu och inte känna att jag måste leverera nåt varje dag för då tappar jag läsare. Men om du känner att du vill skriva mer privarata saker så kan du ju begränsa din blogg eller böjra skriva old school dagbok med penna eller papper eller i ordbehandingsprogram.

PS: bry dig inte om idioterna!

2009-06-14 @ 16:06:38
URL: http://uniquerebelism.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 12:04:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0