Yex Kex

Flummdag med Ljudbarnet idag, vi flyttade ut en inomhusbänk för att klättra upp på taket. xD Vi äger skolan, alla andra kan slänga sig i väggen! <33 Efter skolan så tittade jag på Collagefilmen och skrattade åt hur jag gjorde bort mig, gå till Jullan och lämna nyckeln och godiset som hon ska sälja. Sen plugga en massa skit. -_< Gick skitsegt i början, men sen kom jag igång rätt bra, men så skulle vi ju äta och så ringde Bea. <33 Vi snackade lite, kändes som en kvart, men det var 45 min, sen kunde hon inte prata mer. Men vi ska troligtvis va på söndag, äntligen, det var nästan ett år sen sist. <33

Dagens bästa: ska snart träffa Bea igen
Dagens sämsta: Thomas tog min mobil på mattelektionen när jag messade! ;__; + att Elin inte får byta till spanska ;__;
Dagens skönaste: När huvudvärken släppte
Dagens jobbigaste: Alla läxor och prov att plugga till. -__-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0