Vart tog lördagen vägen?

Den sprang visst iväg. Och när jag märkte det var det för sent. ;__; Sorgligt det där.

Imorse körde övriga familjen upp mig kl. 10 för att fira Chrille som inte fyller år förrän på fredag. -.- Fast han blev ju glad. xD Roigast tyckte nog Nova det var, hon var så ivrig att hon stod och hoppade. xD ""Sjunga pappa, sjunga pappa!" *Hoppelihopp* "Ja må leva, ja må leva!" *Hoppelihopp* "Pappa öppa pesent, pappa öppa pesent!" *Hopp skutt hopp* Hehe xD

Mumsig fralla till frukost med. ^^, Sen var det tillbaka till sängen och typ slöa till kl. 12 xD

Jag satt ett tag ute på altanen och solade samtidigt som jag pluggade till provet (låtsades plugga xD). Lyssnade ner texten från kemiboken på datan och låtsades vara djupt koncentrerad, när jag i själva verket tänkte på att jag så gärna ville fota molnen som stod i så fin kontrast till himlen och solen som tillfälligt var bakom molnet. Men när jag tog av mig solglasögonen (mammas brillor xD) så var det inte lika fint som med dem. ;__; Inte förrän när solen hade kommit fram igen så kom jag på att jag hade kunnat fota genom solglasögonen. -_<

Sen var det mammas hemlagade lasagne till lunch, hur gott som helst! <33 Morötter, majs och sallad till det. xD

Sen tog jag kort på vår barnvagn åt mamma och Chrille, eftersom vi ska försöka sälja den på Blocket. Det blev lite konstiga skuggor och sånt, men mamma hade så bråttom så jag fick inte ändra det. ;__; xD

Tog en promenad i min vårjacka med. ^^, Det kändes nästan som en sommarkväll! Jättevarmt och skönt! Fick ett slags fotoryck och var bara tvungen att ge mig ut och fota! Självklart hittade jag ingenting kul att fota, men det var skönt med lite luft iaf. xD Var ute i drygt en halvtimme elr så. Älskar min jacka jag hade idag! <33 Det är en jeansjacka med lite puffiga ärmar som går ca 1dm under armbågen. Den är ganska vid, och har ett veck där bak, så om man vecklar ut den så blir den ännu mer vid. ^^ Svårt att förklara. xD Sen har den fyra stora vita knappar som sitter i två rader. ^^ Den är jättesöt! <3

Sen satt jag nån timme och nördade i photoshop. ^w^ Det var så länge sen jag gjorde det! Jag lekte lite med en egobild, ett med några blockljus, och en på ett löv. Skojsigt skojsigt. d^.^b

Sen var det "Robinson" som gällde! Sen lite mer ps, och sedan "Jag vet vad du gjorde förra lördan" xD

Nu ska jag nog läsa lite. ^^

Skulle ha pluggat mer, men jag glömde. -_< Skulle också ha städat mitt rum och halva övervåningen, men det bara försvann! Imorgon skulle jag va med Bea, men hon skulle ringa idag och så skulle vi bestämma något, men hon ringde aldrig och jag har inte hennes hemnummer. -_< Fast det finns ju fler helger. ^^

Sov gott mina gurkor! <3

Kommentarer
Postat av: Elin :3

Naaw, Nova <3 :D

2009-03-22 @ 14:11:34
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: L I S A

Hej, hur mår du idag? Vad ska du göra ikväll? :D



SKa vi lägga till varandra på bloglovin? :D

Iallafall, ha en underbar kväll!



Kramkala spå dig!

2009-03-22 @ 17:40:06
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Denise

hihi vad gulligt av dig :)

2009-03-22 @ 22:48:53
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack så mkt :D

2009-03-23 @ 06:25:00
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: hihi okej :D

2009-03-23 @ 06:27:13
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: JULIA AMANDA

Heja kreativiteten!

2009-03-23 @ 13:00:50
URL: http://juliaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0