Och så är man allmänt lycklig...

för att

  1. Jag har hittat mitt USBminne igen! -^w^- Mer bilder till folet! <3
  2. Jag har fått gör autlopp för en liten del av mitt plötsliga shoppingsug, och fått hem ett par marinblå Converseskor (till Elan: Det var inte dem jag visade, mina är vanliga. xD), ett par jeansleggins (Äntligen! Dock har jag inte fått tag på såna där i riktigt "tightstyg", som bara såg ut som jeans, dom finns ingenstans längre, men man ska va nöjd med det man har. ^^ Fjortisvarning på mej xD) och ett par joggingbyxor, vilket behövdes, då jag har ett par och framöver kommer att behöva använda joggingbyxor en stund varje dag. xD
  3. Jag har varit superduperduktig på So-lektionen idag och gjort 20 uppgifter, och dessutom jobbade hemma och nu är klar med hela skiten långt innan inlämningsdatum. xD
  4. Jag har fått låna "Så länge vi båda andas" av Jennifers kompis Elisabeth, lycka!! <333
  5. Jag är hos mamm igen. <33 Och det betyder töver det självklara: data xD
  6. Jag har råd med en kameraväska nu. ^o^ Har kanske redan sagt det men... Nu gäller det bara att komma iväg och köpa den med. -_< xD
  7. Jag vann vadet mot Martina, haha, kolaburkarna är dina, pengarna är mina! ^^ Åtminstone tills jag lämnar in dem till skolan. xD
  8. En privat grej har löst upp sig, så nu känns det som om en jättesten har lyfts från mina axlar. Nu känns det som om jag kan ta mig igenom det andra mkt lättare. ^^,
  9. Mitt hår luktar schampo - sånt gillar vi! xD
  10. Jag har världens bästa människor i min närhet!! Jag älskar er allihopa!! <3333 (Men vissa bara idag. xD)
Mamma, du är världens bästa, går inte att beskriva hur mkt du betyder för mig! du stöttar mig, förstår mig, försvarar mig, ger mig så mkt du kan... <33
Jesper, vi bråkar, skriker, slåss och retas, men du är ändå världens bästa brorsa och jag är stolt över dej. <33
Nova, du är världens sötaste, snällaste, roligaste ungen i världen, visst skriker du och är sjukt jobbig ibland, men det är det värt. <33
Chrille, du säger inte mkt, men det du gör är fantastiskt, och du är en av de snällaste personer jag har träffat! Utöver allt du gör för mig och familjen så gör du mamma lycklig, och hon skulle inte klara sig utan dej. <33
Mormor, du lyssnar alltid och ställer upp för mig när jag behöver dej. Jag älskar dej! <33
Morfar, du är precis som en morfar ska va: Snäll, varm, glad och generös. <33
Elin, du är den flummigaste, roligaste gojan som finns, jag skrattar alltid när jag är med dej, och för det mesta så känns det som om du förstår mej om mina problem. Det jag säger iaf. xD <33
Jullan, du är min frågvisa lilla gurka som inte vet vad självförtroende är, supersnäll och duger fint som du är! <33
Alien, kom tillbaka, vi vill ha vår gamla glada, flummiga, galna utomjording tillbaka, istället för denna tickande bomb. <33
Jennifer, du betyder jättemycket för mig, du får mig att se fram emot fredagarna ännu mer och du är både rolig, snäll, förstående och du på samma gång! <33
Isabell, min gumma med mittenfobi och megavackra ögonfransar. <33
Hanna, som jag inte träffat på aslänge, men som jag alltid har riktigt "tjejkul" med. Bästisar för alltid var det. <33
Bea, som jag inte heller träffat på länge, du som är så grym på singstar. xD <33
Lessa, min flummgalna, chokladberoende japan! <3

Och massa andra som jag inte hinne skriva nu, bl.a släkt, klasskompisar, danskompisarna, före detta klasskompisar... Tack för att ni finns! <333

Kommentarer
Postat av: Elin :3

Naww <333333333333

2009-03-31 @ 15:43:33
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0