Hello, I'm back!

Nu är jag alltså tillbaka igen från pappa, men det är så mycket just nu, så det kommer nog inte att bli så mycket bloggande. ;__; Kommer förmodligen inte bli mer än ett inlägg /dag, och under tiden jag är "borta" så ska jag ta och fundera lite över hur jag vill ha min blogg, vad jag ska ha med och sånt, och sen när jag börjar på riktigt igen så ska jag försöka att sila ut allt övrigt och bara lägga upp inlägg inom mitt teema, elr vad man ska säga. Privata och tråkiga grejer kommer förmodligen att hamna i en annan blogg, en privat, men det är ju det här som jag ska fundera över. xD Så hejs svejs så länge, nu blir det bara en hälsning varje dag skulle jag tro. Men på lördag sätter jag igång igen skulle jag tro, längre än så kan jag nog inte hålla mig borta från bloggen. xD Så vi syns senare då. <3

Kommentarer
Postat av: Makrill

TACK :D

Hoppas du får en bra dag!

2009-03-03 @ 08:45:51
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0