And now it's like this...

  • Städa rummet
  • Städa övervåningen
  • Skriva färdigt svenskabrevet
  • Plugga till matteprovet
  • Göra klimatdiagram Azorerna - SO
  • Rita färdigt LeeTeuk


Fortfarande inte gjort färdigt allt, och nu är det för sent för att plugga. -.-' Läxor tar alltid längre tid än vad man tror, men jag lyckas aldrig lära mig det. :/ Någon fotosession med Lessa blev det inte heller, det får väl bli en annan gång sötis. <3 Och vi som hade bästaste idén. -_< Jag har knappt hunnit slappna av alls idag, mer än att kolla några bloggar, äta och när jag tecknade då. Det var typ likadant igår, fast inte riktigt. Fast det är ju ingenting emot mamm, hon sliter dagarna ut trots att hon är sjuk. ;__; Sen är det inte bara läxorna som tar tid, jag räknar inte med att jag måste hjälpa till en del hemma med, passa Nova och sådant, och det tar ju ett par timmar med. Just nu är inte min högsta önskan att vi ska vinna på lotto elr nåt, utan att mamma ska bli frisk (har varit sjuk sen september), Chrilles nackskada ska läka (har tappat räkningen på tid nu, men den är väldigt allvarlig, nästan som den i ryggen han hade), att Nova ska växa upp så att hon inte kräver så mycket jobb, att det där med pappa ska lösa sig, och att allting ska bli som det var innan. ;__; Nu blev det visst flera önskningar. -_<

Sen kom jag på att jag måste göra matteläxan också, men den har jag inte heller gjort. -_< Fy vad jag blir less på det här, jag går bara i högstadiet och har redan återkommande magkatarr, så ska det inte va! ;__;

Kommentarer
Postat av: Elan :3

Gumms <33 saknar er så <333 jag lider med dig, och du lider med mig här i dalarna ;_; vi lider med varandra ;_; <33

2009-03-08 @ 22:55:34
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: keit

Jupps mumsit var det med lime och cocos. . . .

2009-03-08 @ 23:14:50
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0