Vi hade en hel djurpark till lärare idag!

Den hette Åre zoo!

Eller not, bara en sjukt jobbig vikarie som hette Arezoo elr not. xD E lite flumm som ni märker. Hon var skiitdum!! Jag fick inte sitta med Elan, Muppen och Strutsen, hon flyttade mig till ett annat bord! Det var på bilden, och vi skulle typ måla våra lergrejer som de hade bänt i ugnen, och illustrera olika ordspråk och uttryck.  -.-' Bara för att Josefine hade åkt utomlands. :( Hade sett fram mot bilden, och så blev det så tråkigt! Prata kunde hon inte heller göra. "Skiss vara 50% av teckning, nu vi skissa, innan vi måla på stort papper." Och då gjorde vi det... Sen: "Du måla skissen nogrannare, kladd ska vara välarbetad!" Svårt att bestämma sig?? Kladd eller bild? O_O' Sen, när vi skulle gå in till klassrummet för att ha loggbokstid typ, så stod Dinkar och några nior där ute, och Dinkar dansade!!! Inte vad som helst heller, utan någon slags Små Grodorna dans! Jag, Elan och Muppen började ju självklart gapflabba, stormade in i klassrummet som var helt tyst, smällde igen dörren och skrek. Och trots att Thomas sa till mig kunde jag inte sluta skratta!! Det var skitpinsamt, särskilt som det var helt tyst och alla bara tittade på oss... Icke kul. -.-' Men men, jag satte upp som mål för den här terminen att sluta flumma så mycket. Det kan jag behöva. o.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0