Jag ska dansa!! -^w^-

Fantasy Girly vara glad. Fantasy Girly vara mycket glad. xD Efter fejmprofilen idag så ropade Martina och Anna på mig för att de ville fråga mig en sak. Anna är alltså min musiklärare i skolan och Martina är min danslärare på fritiden. (De två och en dramapedagog som heter Stefan håller alltså i fejmprofilens lektioner.) Jag har tidigare hört att många (alla?? få för mig det, men det låter för mycket) ska ha en konsert i Pingstkyrkan. De är just där för att det är en rätt stor grej, och de får inte plats någon annan stans. Och de behövde en dansare som kunde dansa framför kören till låten "It must have been love" med Roxette. Och Martina hade föreslagit mig. Så de undrade om jag skulle kunna tänka mig att dansa då. Jag. Skulle jag bli smickrad, chockad eller bara livrädd?? Jag kan säga att jag kände alltihop. xD Jag tappade typ hakan, och ett litet darrande "Själv?" lämnade min strupe. "Ja, eller om du vill så kan vi ju hitta någon annan att dansa med. Men det måste vara någon som har dansat ett tag, så vi inte behöver lära ut allt från grunden." Jag pustade ut. xD "Du skulle kanske kunna gråga Elin då. Eller vet du någon annan som bor i **** och som dansar?" "Nej, Elin blir bra," utbrast jag fort. Så nu ska vi dansa i stoora Pingstkyrkan. xD Alien blev skitarg på mig för att jag hade godkänt det, fast det verkade som om hon tycker att det ska bli rätt kul i alla fall. ^_____^ Jag har redan börjat spela It must have been love, för även om Martina ska koreografera största delen av låten, så vill jag ändå få upp rätt känsla. Jag antar att jag överreagerar lite, men ändå, det ska bli jättekul. Och dessutom får jag träffa Jenni som sjunger i sin skolkör. ^w^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0