Trött och sur

Är skittrött och lam, sitter och käkar godis och glor in i skärmen. Och imorgon börjar skolan. :/ Ska väl bli kul att träffa alla, men det blir inte det minsta kul att gå upp på morgonen. Damp på det. Och damp på Alien som vägrar att berätta v ad hon har fått i julklapp av sina stallkompisar. Hon säger att jag kommer döö när jag får reda på det. Och hon vill inte att jag ska dö än. -.-' Och damp på mobiler, för att jag inte kan byta simkortet än. (Läs mer i inlägget som jag tänker skriva, öh, typ... nu!)

Kommentarer
Postat av: Elin

Moi veta vad hon fick ^^, Moi såg vad hon fick x) Moi skrattade ihjäl sig!! xD Hon ska ta med det till skolan i mon, inte trevligt tycker jag! xD O_O

2009-01-07 @ 21:21:24
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0