Tack för dissen!

Jag, Julli och Elan skulle göra hkläxan idag och baka. De hade lovat att följa med och köpa jäst i måndags, men det blev inte, så jag skulle va med dem idag när vi bakade. De visste att jag hade en del att göra idag och att jag inte kunde va mycket längre än till fem. Först så skulle vi baka på förmiddagen sa Julli, men det blev ändrat till tidigt på eftermiddagen istället. Men de sa att vi kunde baka innan och så, och jag bad dem ringa. Men ingen ringde. Oo' Drar till pappa nu, tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Verkligen! <3 såg du också henne live?

2009-01-28 @ 18:21:25
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Elon x'D

Vadå dissade? O_o'

Vi visste inte alls att du inte kunde vara! Jag fick reda på ett igenom att du skrev det här. Och eftersson du inte svarar på alla dina mess som du fått både ifrån mig och Jullan, är det inte så lätt!! Och du har inte sakt att vi skulle ringa dig!!

2009-01-28 @ 19:26:04
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0