Sry xD

Nu när jag väl har börjat droga Twilightfilmen här på bloggen så kn jag ju såklart inte sluta. xD Jag ber om ursäkt till er som inte gillar Twilight, men här kommer lite fler soundtrack. xD



Moahaha, var ju tvungen att ta med min favvis igen. xD



Här är då Supermassive Black Hole med Muse som är med när de spelar baseball. Titta inte på videon, den är läskig. Oo'



Här är då Eyes on fire med Blue Foundation. Kan inte komma på när i filmen den är med. xD



Här är Full moon med The black ghosts. Om jag inte minns fel så är den med när Bella kommer till Forks??



Det här är Leave out all rest med Linkin park. De tog inte med den här låten sen va?? Oo'

Säg till om jag har missat någon. För det har jag säkert. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0