Nytt schema >_<

Kom hem för en liten stund sen, har bara ätit och lite sånt. Hade tänkt rensa min garderob idag (idag och hela jullovet) men jag fick så ont i huvudet på SO:n och är så sjukt trött, så jag vet inte om jag orkar. -.- Zzz

Hur som helst så var det kul att träffa alla idag. Eller, alla och alla, inte lärarna, men eleverna. xD Och Alien ska kanske få byta till vår klass. ^__^ Obsevera kanske :/ Men en liten chans iaf. :) Vi "hjälpte henne" att prata med rektorn, så hon ska prata med sin mentor.

Något som däremot var mycket värre är att de har bytt schema. Vi hade redan det sämsta schemat (du vet, vi är E, sista klassen, de anpassar ju vårt schema efter vad som finns,) men nu, medan alla andra har fått bättre scheman så har vi fått mycket sämre! Vi börjar tidigare och slutar senare, de har lagt till en massa på våra redan sjukt långa lunchraster/håltimmar istället! >_<' Jag ska se om jag orkar lägga ut det senare. Arrgh! Vi börjar åtta alla morgnar utom på fredagar nu. :/ Fast, just det ja, ett STORT FETT BAMSETACK till Annika som ändrade onsdag- (elr var det torsdag) morgonen till 8.20, för att hon tyckte att vi hade fått ett så kasst schema. ^^, Alla älskar Annika, hon får inte gå i pension! Nu ska jag förresten få läsa om lag och rätt på so:n, eftersom jag redan hade läst det på förra skolan. Nu tror jag att jag ska tråka lite med datorn, bdb kanske? Det var så längesen jag var inne där, har liksom inte orkat... Ses sen om jag hittar på nåt intressant.

Kommentarer
Postat av: Elin

Svar; AA! Jag tänker iallfall klaga hos Josefin imorrn på bilden el loggboken! För onsdag, åtta till halv fyra, och ssita timmen idrott, mintt blodsocker klarar inte det!! Om du fattar x'D

2009-01-08 @ 17:22:41
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0