Nyduschad

Nu har jag precis tagit en långdusch. '-^o^-' Särskilt skönt var det dock inte, inte mot slutet i alla fall, när varmvattnet började ta slut. -__<

Hur som helst så tänkte jag berätta lite om min ganska ointressanta vecka.

måndagen (alltså idag) så var det väl inget speciellt... Skulle ha varit med min Julli <3 men det gick inte för jag hade lovat mamma att passa min sjuka lillasyster. ;__; Och Jullan har legat hemma och sjuk hela lovet, hon är fortfarande inte riktigt bra, så hon har ingen lust att bli sjuk igen...

Imorgon, tisdag, så ska vi visa upp vår julmusikal en gång till på förmiddagen, fast en slags "lightversion" utan kulisserna och det. Så jag får lite sova några minuter längre imorgon. xD Ska till Jullan kvart i åtta och sminka och fixa iordning oss innan vi åker kvart över. Sen, i eftermiddag, så ska jag äntligen klippa mig!! Jag och Elan åker direkt efter skolan till Hår 2000 där vi har bokat tider. En får ta kl. 3 och en får ta halv 4. Efter det så kanske vi fikar?? (Jag antar att hon blir låg annars. xD Det är därför. Bli  inte sur på mig om du läser det här.) Jag ska äntligen klippa min lugg, så det kanske blir lite före-efter bilder imorgon. xD Det får ni stå ut med. Problemet är bara att vi måste ha kvar den onda masken när vi åker till stan. -.-'

onsdag så är det studiedag. Jag, Elan och Jullan ska typ baka (hemkunskapsläxa) och eventuellt åka och käka sushi till lunch. (Skulle Alien hänga med då??) Sen ska Elan och Julli till köpcentret och köpa jeans. Jag skulle också behöva ett par nya, ni vill inte veta hur många jag har (två par Oo'), men eftersom jag är helt pank så får det vänta. Får se om jag hänger med dem, blir kanske inte så kul att hänga efter dom och önska att man hade pengar medan dom shoppar för fullt, men men... Sen på kvällen åker jag till pappa. ;__;

Torsdag blir förmodligen en tråkdag, ingenting speciellt händer då... Skulle väl kunna se det som en vilodag istället. xD Det låter bättre. Fast jag känner på mig att pappa tänker tvinga mig att städa. _< Jag och Jeppe har bl.a som uppgift att städa våra rum och dela på övervåningen (damma, dammsuga, torka och hela skitpacket). Observera bl.a.

På min älskade fredag så börjar äntligen dansen igen!! -^w^- Som jag har längtat! Nu kanske man får upp den där fredagsknslan igen. xD

Lördagen blir eventuellt en tråkdag... Jullan och Elan ska på bio, I taket lyser stjäärnorna, och jag vill följa med, problemet är bara att jag tror inte jag får de för pappa, eftersom jag var på bio förra gången hos honom med. -.-' Ja, sån e han. Fast det är väl lika bra det, jag är ju ändå pank... Ringer nog Alien, vi umgås mycket mer sällan nu när vi inte går i samma klass. Hon måste byta till våran, om lärarna vbara kunde ta det på allvar! Btw, får se hur det blir.

Söndag har jag heller ingen aning om vad jag gör, men nåt hittar jag väl på... Det är ju trots allt ett tag kvar dit.

I helgen kommer det för övrigt nog att bli en del spelande, då det finns både en keyboard och gitarr hos pappsen. ^^, Det är bra, för jag har upptäckt att jag älskar att spea piano, och att det går lättare och lättare för mig att spela gitarr. ^^, Blir väl en massa Singstar ocks skulle jag tro, music4ever <3

Vad ska ni göra i veckan då?? C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0