Nästa hållplats: pappsen

Kl. 16.00 idag så åker jag till pappsen, men får se om jag hinner skriva ett till inlägg tills dess. Jag kanske kan blogga lite där nu när jag har fått älsklingsdatorn, men det beror på om grannen har något nätverkl elr inte att koppla upp sig på. Pappa vill nämligen veta om allt jag gör på internet hos dem, så om jag kopplar upp mig på deras sladdbredband så kommer han att titta vad jag skriver hela tiden, och det är rätt irriterande. Då föredrar jag att vänta tills jag kommer till mamma. Innan jag åker ska jag baka; såna där söta små cupcakes. Dock har vi inget strössel eler liknande att dekorera med, men det får bli bra ändå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0