Migrän igen...

Igår kom migränen tillbaka, så det var därför jag inte skrev igår heller... Varför är det ust jag som ska få all skit i kroppen?? O___O

Idag var en skiitdag! Vi började kl. 8. ÅTTA! Och slutade halv 4. Jullan var sjuk, och Muppen var på möte, så det var jag, Elan och Jossan.

Vi började med NO (YEEAH!) med Thomas. Sen var det språkval. Ingen av mina kompisar har språkval, och dessutom är vår lärare Pettson så läskig! (Jag lovar, han ser precis ut som Pettson i Pettson och Findus!!) Sen började min mobil pipa, trots att ljudet var av, och alla tittade på mig, "Hon har mobil!" Jag liksom bara, "Hehe, kan jag få gå på toa??" Snabbt stänga av och trycka ner i skon. xD Förstöra bevismaterialet!

Dessutom
så hade jag glömt mina skåpsnycklar!!! Så jag hade fått lägga grejerna i Elans skåp. Sen, så mådde Elan illa och var tvungen att åka hem, och då skulle Jossan också göra det. -.-' Så jag blev lämnad ensam kvar. ;___; Dömd till att släpa med gympakläder och böcker som en hemlös utan skåp hela dagen...

Men sen kom Muppen. :) Vi följde med Alien till tandläkarn och satt och flummade i väntrummet i en halvtimme, men när det inte kom någon så sa Alien till receptionisten, och det visade sig att vi hade kommit fel tid. -.-' Ni vill inte veta vad vi gjorde hos tandis. x3

Sen blev jag och Muppen påkomna med mobilen framme av bitr. rektorn, och de fick vi inte ha kvar. :/ Hon tog dom!!

Sen var det svenska (Hata EvaBritt!!) Och sedan matte med *suck* Thomas igen. Sen var det idrott, och det är ju inte Muppen med på, så då var jag själv. Elr, hakade ju på Sara, Aus och Fatima och dom, pratade lite med Leyla och så. Det var redskap. -.-' Känner mig jättenöjd över min insats, men jag kommer få sån sjuk träningsverk i armarna! Armarna darrade på mig när jag kom hem. Oo'

Dessutom stannade inte busschauffören vid min hållplats, utan fortsatte åka. oo' Inte min dag, helt enkelt. xD

Så nu har jag ätit och lite så. Ska till pappa ikväll med, så jag lär inte hinna mer vid bloggen. :( Lär inte hinna mycket mer än att packa. :/

Kommentarer
Postat av: Elin

Moi också hava outsdag >_<' Min ena höris ludd är borta, igen!! >< och Mp3 damapr sig! >_<' Kmr i morgon iallafall ^^,

2009-01-14 @ 17:00:01
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa, undra vad ni gjorde med Ior? x'D

2009-01-14 @ 17:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0