Mår bara skit...

Både psykiskt och fysiskt. Eftersom jag inte kan eller får berätta allt föör någon, så är det inte så lätt med dett psykiska. Ska försöka reda ut det där med Elan och Jullan igår. Har nu fått reda på att de tydligen inte visste att jag inte kunde va så sent idag (fattar inte hur de kunde missa det, men jaja...) Så det är skönt att veta att de inte var sura elr dissade mig medvetet elr nåt sånt.

Är även hemma och sjuk idag. Det dunkar i huvudet, jag blir helt yr när jag ställer mig upp, och jag mår illa och får kräkanfall hela tiden. Alltså, det kommer nästan ingenting, det mesta är bara klökningar och sånt, men det är ändå skitjobbigt att behöva springa till toaletten hela tiden, och efteråt så har jag en äcklig metallliisk smak i munnen. Pappa ville inte ringa och sjukanmäla mig först, men jag överdramatiserade lite så jag fick stanna hemma i alla fall.

Det är därför jag kan sitta vid bloggen nu; för att pappa inte märker att jag är uppkopplad på internet. Får se hur dagen blir...

Och till Elan och Jullan:
Jag är inte sur på er. Var rätt ledsen och besviken igår, men så var också hela dagen skit, men nu när jag har "sovit på saken" så fattar jag ju att ni aldrig skulle typ lämna mig utanför med mening. Det var dumt av mig att tänka så. Däremot fattar jag inte hur ni kunde missa att jag inte kunde va på kvällen eller sen eftermiddag, för jag har messat, kommenterat bloggar, sagt det flera gånger och dessutom försökt ringa och så... Oo' Men men.

Kommentarer
Postat av: Elon ^^

<333

Mår illa, åkte hem. S till Thomas efter matten, kolade bussen och jag missade den precis,nästa gick en timme senare >< På No gjore vi inget, Thomas tog upp massa punkter och att hn var missnöjd och allt. Och många gnällde på oss, att vi int skule sitta bredvid varan osv. Och nu ska vi ta PLACERING! ><' Jag bad Alien att säga till Thomas, som hrm atte nu, att jag vill sitta ensam! ^^

2009-01-29 @ 11:49:36
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0