Imorgon...

Imorgon börjar skolan igen. Back to basic då... Både roligt och tråkigt, men som tur är så går vi bara två dagar i skolan, sen är det helg. :3 Jag hoppas bara att lärarna är lite snälla och inte går på för hårt direkt med massa läxor, stenhård koncentration och resten som de tjatar om. Blir förresten ingen streetdance för mig den här terminen. Jag och Jennifer skulle ju börja, men hon bor rätt långt bort, så hennes föräldrar kan fömodligen inte skjutsa henne. Och när vi tittade på busstiderna så skulle hon få vänta i typ två timmar själv på stan, på kvällen i mörkret. xP Vi hittade alltså ingen kurs med bra tider, så då började jag inte heller. Vi ska böra tillsammans, annars - nothing. Hoppas att Isabelle också kan om vi börjar senare då. Hon går liksom på en massa redan, så hon hinner inte med en danskurs till, men hon kanske kan sluta på nåt. xD <3

Godnatt everybody, nu ska Fantasy Girly nana, så jag orkar imorgon. ^__^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0