Hjälp mig!

Ush, jag känner att jag aldrig kan få till min blogg! Visserligen är den ju inte till för att slå läsarrekord och sådant, utan egentligen mest för att jag ska ha en chans att skriva av mig och lägga ut mina "verk" och visa dem för omvärlden. En blogg som jag har för min egen skull, med andra ord. Men det skulle ändå vara kul om den skulle vara rolig att läsa också! Och det är det jag behöver er hjälp med! Om det finns någon som läser min blogg (och det vet jag, för besökslistan har ökat betydligt i några månader nu,) så vill jag bara be er att komma med förslag! Det är inte så lätt att veta vad folk vill ha alltid. xD

Kommentarer
Postat av: Nicole

Svar: Nejdå, jag förstår :)

2009-01-14 @ 17:13:00
URL: http://nicolecharro.blogg.se/
Postat av: bownii

sv: cva kul att du gillar indiska kläder osv...ja älskar det med....så fint när man har på sej det med alla färger och smycken :)

2009-01-17 @ 16:30:22
URL: http://bownii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0