Håret <3

Älskar min nya fisyr, kan inte fatta att jag har LUGG nu!! xD Har tagit en del egobilder på mig och min nya frisyr, men dom får ni imorgon. xD Hoppas jag i alla fall... Ifall jag hinner. -__< Ska nämligen va med Elan och Jullan imorgon, ska t.ex göra hemkunskapsläxan, oh dessutom packa väskan till pappa och åka dit då med. Och när jag väl är där så har jag ju inget internet. ;__; Jag ska också rensa min garderob. -.-' Jag måste verkligen göra det nu, har skjutit upp på det så länge nu. Har suttit ett tag och målat naglarna nu, och de är det fulaste jag någonsin har sett! xD Målade dem först röda, och sen kände jag för att måla dit ränder med mitt glittriga, silvriga nagellack. Men vad jag inte hade väntat mig var att det hade blivit jättetjockt (använder det inte så ofta direkt xD) så det blev stora klumpar och var helt omöjligt att få till fina jämna ränder. -.- Så resultatet blev något jättekladdigt jättefult. xD Jag vill inte ens ta kort på dem.

Kommentarer
Postat av: Elon x'D

Haha x'D

När skulle vi vara i mon? O_o

2009-01-27 @ 22:03:41
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0