Har ni vaknat än?

Det är jag. Tyvärr. -.-' Är skittrött och vill somna om, men det får jag inte. :/ För vi ska ha släktkalas för Nova idag, och jag måste hjälpa till. + Att jag måste städa mitt rum, göra mig i ordning, dammsuga halva övervningen och duscha. Jag brukar alltid duscha på kvällen om ni undrar, för jag är så sjukt morgontrött. Tvättar bara av kroppen på morgonen i vanliga fall, men nu måste jag duscha mitt hår med, och eftersom det är så långt och tjockt, så tar det evigheter. Bruka få ont i handlederna och fingrarna efter att ha masserat, gnuggat och löst ut tovor. Kul undrar ni? Svar: Nej. -.-' Vill sooooovaaaaa!!!!

(skrev inlägget kl. 10.30, men det blev något fel vid sidhämtningen elr nåt. o_O')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0