Händelserik dag?

Nej. xD Lite internskämt har skapats, men inte mer än så.

Jag och Elan har skapat vår smsmaffia, och även Muppen har blivit medlem. Fast Elan och jag messar så klart mest. Igår fixade jag simkortet och det, så nu har jag mia 3000 fria sms. ^^, Mitt mål är att göra slut på alla innan de går ut. xD Idag har jag skickat 154 sms, så om jag fortsätter så här så kommer de att ta slut innan mina 30 dagar har gått. Inte bra, men kul. xD

Vår engelskalärare, Marianne skrek åt Dani, en kille i vår klass. Hon skrek "Jävla skitunge!" och kastade en trasa på honom, bara för att han inte ville torka borden. O_o Visst är han bråkig och så, men det var faktiskt inte han som hade kladdat på bordet, och nu var han inte ens uppkäftig... Någon har en Bad Day...

För övrigt är vår andre engelskalärare, dinkar, väldigt läskig. o.o Han kommer hela tiden till mitt och Elans bord, nästan aldrig till någon annan! Så ställer han sig och tittar vad man skriver. Jag blir skitnervös på honom, klarar inte av att skriva när någon läser vad jag skriver! Han hjälper en fast man inte behöver hjälp och håller på. Dessutom kan han knappt prata. -.-' Citat Elan: "Han måste va pedofil!" xD

Efter skolan så gick vi och letade efter vår musiklärare Anna, för vi skulle be om att få låna var sin gitarr till musikläxan (som för övrigt är tills imorgon, och jag har inte övat ett skiit!). Men vi hittade henne inte, så i gick till lärarrummet. Ut kom Morgan.

Jag: Är Anna där inne?
Morgan: Ja, hon sitter vid bordet.
*Jag och Elan går in. Ingen Anna!*
Elan: Men hon är ju inte här!
*Lärarna skrattar*
Lärare 1: Jo då, hon är nog under bordet!
Lärare 2: *böjer sig ner och tittar under bordet* Anna, kom fram! Det är två elever som vill prata med dig!
*Jag och Elan går snabbt ut. Där ute träffar vi Muppen.*
Muppen: Morgan gick förbi här och pratade med en annan lärare som frågade vilka det var som ville prata med Anna. Då sa Morgan att det bara var Jönsonligan.

Jaha du. Tack för den! Så nu e vi klottermaffia, smsmaffia och Jönsonligan!

Och Strutsen handlade godis med kreditkort. "Kan du ta det på tio?" o_O'

Vi gick och hälsade på Alien på slöjden idag. Inga blev inte glad. Hon skickade ut oss för att vi störde... Jag passade på at hämta min pyjamas. :) Skitful, men vadå? Får se, jag kanske använder den ikväll. ;)

På SOlektionen började jag och Elan skicka en massa flummsms. xD "Du e min gurka. <3" "Du e min lampa. <3" "Du e min tomte. <3" "Du e min elefant <3" osv. osv. xD Thomas kom på oss och sa att vi skulle lämna mobilerna... Gjorde vi det? Svar: Nej. xD

Lunchen bestod av en halv korv. -.-' Urrk!

Det var väl hela dagen...

Kommentarer
Postat av: Elin

Wiie ^^, Hänga med och säga till Thomas på matten? PP' Moi ska säga till det dära med min eng text! Och så kan vi ta upp att Dinkar är en pedo! O_O'

2009-01-12 @ 21:40:01
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0