Det har inte blivit...

...så mycket bloggande idag, just därför att det inte har hänt något intressant. Har varit ute och gått, slötittat lite på nya Top Model, passat Nova... Så nu tänkte jag att jag skulle bjussa på lite bilder som jag tog när jag och några kompisar åkte skridskor på Å**sjön. xD



Det var jättefint väder, kallt men soligt, klarblå himmel, frisk luft, perfekt dag för att åka skridskor. Vi hade med oss fika också. x3 Mumsigt med varm choklad.



Sen flummade jag och min skridsko lite. xD



Det var fullt med massa sådana här söta småungar som halkade runt. 8D



Som jag skrev så var det soligt. ^^,



Och som alltid så blev det några misslyckade bilder. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0