Dagen <333

Har varit en shhiitbra dag idag. Först stack jag till Julli för att fixa "teatersminket" då, sen till Linnésalen och repa och så. Sen var det föreställning då. Bara lien grej, men ändå, jag älskar att uppträda. xD Vi hade tur; vi missade både matten och en del av tekniken. ^__^ Tyvärr så fick vi läxa; en massa konstiga verktyg som jag inte kan ett skit om. Vi ska lära oss vad de heter, hur de ser ut och vad de används till, och sen ska vi ha prov på det nästa tekniklektion om en vecka. Jag hatar verkligen teknik! *__* Sen var det i alla fall spanska med Petsson då. O.O Han e läskig. Inte mitt favoritämne direkt, men lektionen gick hyfsat fort. Sen var dagen slut! Då åkte jag och Elan ner till stan för att klippa oss. ^^, Vi fick vänta ett ganska bra tag, men det var det värt, de är så himla duktiga där! Klippte upp lite, klippte lugg och klippte lite kortare då. Har ju redan berättat att jag älskar min nya frisyr, men att den delar sig och att det kommer krävas rätt mycket jobb med den... Håret känns så lätt nu, och det känns konstigt med hår mot ögonbrynen. xD Sen fikade vi på Claras. <3 Kladdkaka med grädde, och deras fantastiska iste med mangosmak!! Jag är helt galen i det, och sen jag tvingade dem att smaka (stora protester från deras håll) så älskar även Alien, Elan och Julan det. xD Sen var det hem då. Mammas hemlagade potatismos och köttbullar. <3 xD Dock så fick jag huvudverk, vilket kanske inte är så kul... Men det har ändå varit en jättebra dag. Tog lite bilder under övningarna till fejmen, men inga i stan. ;__; Ångrar det lite... Jag glömde helt enkelt bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0