Återigen tillbaka

Hejhej, har kommit tillbaka från pappa nu Är inte så entusiastisk över att blogga, elr att över huvud taget göra något annat en att droga böcker (just nu Ljudet av ditt hjärta, somm jag har läst ett antal gånger nu, -.-'). Men trots det så ska jag skriva lite inlägg om hur mina dagar hos pappa har varit. Mest för att inte låta bloggen stå öde, då jag vet att det inte är ett skit intressant att läsa, och jag har inte ens någon lust att skriva. Och när jag inte har det, då är jag deprimerad... Elr bara trött. Oo'

Anledningen till att jag är på så dåligt humör är förmodligen för att jag är så sjukt trött. Igår bestämde jag för att läsa ut hela När jag hör din röst den natten. Och jag läste och läste... Timmarna tickde förbi (ni vet, jag läser inte så särskilt fort) och jag närmade mig slutet. Sen, när jag tittade på klockan så såg jag att den vr halv 4. Och jag hade ställt klockan på 5:50. Jag började räkna lite på fingrarna och kom fram till att om jag somnade kl 4 (tar alltid MINST en halvtimme efter att jag har släckt tills jag somnar) så skulle jag få knappt två timmars sömn. YEEAH! Och vi skulle börja morgonen med att åka skridskor dessutom. Det var ungefär då paniken började stiga. Jag tänkte att, jag borde nog släcka nu. Men gjorde jag det? Nej. Utan jag läste vidare, och somnade väl 4:20 elr något sånt där. 1½ timme sömn inatt. Det var ju precis vad jag behövde. Verkligen. O.O Jaja, på något sett så lyckades jag i alla fall ta mig igenom dagen. Dessutom har vi en massa läxor till varje dag den här veckan, och jag borde verkligen ha pluggat (två matteprov dessutom, dagarna efter varandra för att strö extra salt i såren) men då skulle ju den där migränen komma och hälsa på mig igen. Tyckte väl att det var länge sen vi sågs. Tyckte inte jag. Fast, man kan nog inte riktigt kalla det migrän, bara hemsk huvudvärk. >_< Inte gjort ett skit på spanskaläxan som för övrigt är tills imorgon. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0