;___; Sabbar ju allt

Usch, som om det inte vore nog med det som jag går igenom just nu, så har jag börjat bråka med min bästa kompis nu med. Alien går igenom något svårt nu, det vet jag, men hon är inte den enda. Jag vill inte lämna ut för mycket, men hon svarar på min kompis mess men inte på mina, och det var väl där vi började bråka. Men det började egentligen igårkväll. Jag, Alien och Elan skulle ju åka till Stadsparken imorgon och fota, men Elans brorsa fyller 18 imorgon och hon kan kanske inte komma. Och eftersom det är lite spänt mellan Alien och mig nu så vet jag inte om det blir något. ;__; Jag hoppas verkligen att vi ska lösa det, men eftersom hon inte svarar på mina mess så vet jag inte hur. :'(

Kommentarer
Postat av: Elan ^^

;__;' Jag kan, men inte förens vid två x'D

2009-01-23 @ 18:09:06
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0