To do list

Jaha ni... Eftersom jag spenderar typ hälften av min lediga tid på bloggen så tänkte jag att jag skulle göra något nyttigt med den också. Nämligen en "To Do list". Så jag inte glömmer vad jag har att göra. ;P Kommer kanske att lägga till lite saker ibland när jag kommer på det, och jag kommer ju att pricka av efter som, så jag ska försöka hitta något bra system. Tänker skapa en egen kategori till det, och så kanske jag kopierar den varje gång den ska uppdateras och sedan lägger in ett nytt inlägg... Så får ni följa min ointressanta utveckling inom att göra det jag måste. xD Om jag ska visa precis hur bra eller dålig jag är på att få saker gjorda för vem som helst som vill se det, så kanske jag skärper mig lite. ;D Vi får se. Ska som sagt försöka hitta ett bra uppdateringssystem.

Här kommer den:

[ ] Göra färdigt SOhäftet Deadline: Måndag 16/2 2009
[ ] Plugga inför SOprovet Deadline: Måndag 16/2 2009
[ ] Göra matteläxan Deadline: Torsdag 12/2 2009
[ ] Läsa ut The Scarlet letter Deadline: Söndag 15/2 2009
[ ] Skriva bokrecension om Shattered mirror Deadline: Måndag 16/2 2009
[ ] Skriva bokrecension om The Scarlet letter Deadline: Måndag 16/2 2009
[x] Rensa min garderob Deadline: -
[ ] Rensa min "förrådsgarderob" Deadline: -
[ ] Läsa ut Brisingr Deadline: Onsdag 25/2 2009
[ ] Lära mig koreografin till "It must have been love" (Har inte ens fått den. Oo') Deadline: Torsdag 26/2 2009

Kommentarer
Postat av: N E L L I

Yeah, tack så mycket :) men trivs så bra i blont hår..vill inte alls ha brunt :(

2009-02-10 @ 22:00:04
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: haha jag har köpt :D<3

2009-02-10 @ 22:18:24
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Elan 8D

Jag är bara på matteläxa 10 O_O' ><' Började läsa ett kap i eng boken går, dessutom ska jag skriva den på datorn, men nu när den nya har kraschat, och jag måste sitta på denna dumma tråk datorn, som inte har Windows, kan jag inte skriva den på datorn ;_;

2009-02-11 @ 09:51:20
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0