Planer blir krossade

Usch, jag har gått och livit sjuk. Eller sjuk... Jag har haft magkatarr ett tag, men inte så farlig, men idag vaknade jag med en mage som sved så att jag höll på att dö. Det sög och sved i magen, mådde illa gjorde jag också, och lite sura uppstötningar slapp jag inte från. Och dessutom får jag konstiga krampanfall eller nåt, så min kropp ställer liksom automatiskt in sig på "vika sig dubbel läget". -.-' Det gör skitont! Så nu drogar jag morötter, knäckebröd och Novalucol (medicin då), för det är det enda jag kan äta typ. ;__; Och när jag är sjuk så tröstäter jag. That's the shit, sån är jag. Idag skulle jag prata med Martina om koreografin till Let me entertain you konserten, (exakt en vecka kvar idag) men det går inte. -_< Kommer aldrig hinna både lära mig den och träna på den. Funderar på att kanske hoppa av, det blir lättare så. Jag väntar några dagar till, men snart måste jag ha den. O_o Dessutom blir det inga intjänade pengar och ingen rolig kväll med Alien och massa mumsig mat ikväll, vilket får mig att vilja tröstäta ännu mer. Glass speciellt. Men det kan jag inte. Tacktack! -.-'

Nu tänker jag gå och spela The sims 2 för första gången på nåt år, för det är sådant man får sysselsätta sig med när man är sjuk. Om vi ändå hade några bra filmer. ;__;

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Åkte hem :)

Du har nog fått alla min SMS xD

Då MÅSYE komma imorogn, ska berätta om utvecklingen! ><

2009-02-19 @ 11:57:47
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: Elin :)

Om inte du kommer i morgon, dödar jag dig!! ;__; Visst, fredagar, lätt dag, det går, men jag vill inte vara ensam med dem två >:<'

2009-02-19 @ 12:25:59
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: Alshammar-Fashion Lifestyle

krya på dig :)

2009-02-19 @ 13:59:46
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0