Man får göra så gott det går...

...för mer än så går inte. Jag tänkte berätta om min dag med en bildbomb idag som omväxling (älskar bilder, hatar att ladda upp dom) men eftersom jag inte hittar mitt USB (;__;) så får det bli en massa ord istället. Hoppas att det går bra. ^^,

Idag började vi 9.05 (YEAY!) med bild (YEAYYEAY!). Vi började typ med... öh, vad gjorde vi?? xD Jaja, vi skippar ordningen och går på med kaos istället. xD Vi jobbade mest med porträtt idag. Först så skulle vi göra e sån där kul övning där man ska måla av en person lite snabbt utan att kolla på pappret. Jag blir som ett litet barn i en godisbutik när jag får hålla på med sånt, medan alla mina kompisar stönar av irritation. xD Jag hade tänkt lägga ut bilderna från vårt bord på bloggen, menmen, vi ser hur det kan gå, så jag hänvisar er till Elan om ni vill se dom. <3 Sen skulle vi göra ett självporträtt, och mitt blev naada likt menmen. xD Det blev inte färdigt, utan vi ska fortsätta arbeta med dem nästa vecka. Ska försöka rätta till det då. Sen så ska vi börja med en fotouppgift på temat vatten. -^w^- Vi får tolka temat hur vi vill, men vi ska kunna förklara kopplingen mellan temat och bilderna, och sedan så ska allt sättas ihop till ett bildspel i (suck) PowerPoint. ^o^ Jag älskar att fota, så det ska bli jättekul! Vi gick igenom uppgiften lite, och tittade på ett bildspel som några andra elever hade gjort för några år sen typ på temat lugn. (Malin hjerta tim <3 xD) Älskaälskaälska bild! <3 Sen passade vi ju självklart på att fota en massa kul bilder tills skolsöterskan hotade att ta kamerorna från oss. Oo' Man får typ inte ha kameror för att vissa inte vill va med på bild. -__< Jaja.

Sen var det loggbokstid. Tre korta jobbiga frågor, sen skulle vi fylla i en (låååååååååååång) blankett som skolsköterskan kom med. -.-' En massa jobbigt om mat, träning, sömn, känslor, tobak, alkohol och typ hälsa i allmänhet. Massa sidor. :/

Sen engelska med Marianne och Dinkar. -.-' Hatahatahata. Vi fick ett grammatikhäfte idag, och gissa vad det handlade om?? Am, are eller is. Do eller does. Have eller has. -.-' Alltså seriöst, det höll man på med i lågstadiet! Jag sa att jag inte tänkte göra det häftet, att det var en förolämpning mot oss typ, och då sa hon att jag skulle göra sista sidan, för att den var lite svår. Jag gjorde den på tre sekunder. HA, in your face! xD Sen skrev jag namn och lämnade in häftet. Tror (och hoppas) att hon blev rätt paff. Verkade så. xD
Men, nu när jag tänker efter så var väl inte Dinkar med?? Tur för oss. xD

Det var väl min dag. Och sen en massa flumm och foto med då. Fantasy Girly <3 Jullan, Elan & Jossan. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0