Maffian invaderar skolan. Oo'

Nu har Jag och Elan startat et ny maffia; fjäskmaffian! xD Lärarna verkar inte gilla oss (särskilt inte Elan xD), så vi ska gå i Jossans (-.-') exempel och börja fjäska har vi tänkt. xD Det funkar ju för henne. ;P Vi ska hälsa på lärarna, berömma dem och vara allmänt trevliga. xD Elan tänker kämpa för att få bra betyg och att sluta komma för sent, och jag ska väl... försöka sluta med att gapflabba på lektionerna när jag inte borde. xD För skratta, det är jag bra på. -^w^-

Vi har också bildat de här (inte så liknande) maffiorna:
  • Klottermaffian (Den kom först, i samband med att vi startade klubben PK och klottrade loggan på lite bänkar skåp, mm. Först var det Elan, Jula och jag, sen kom Muppen och Strutsen. Vet inte om Strutsen ska räknas, kanske inte Jula heller, med tanke på att de inte har klottrat nåt...)
  • Smsmaffian (Jag och Elan bara. Gurkan kallade oss för smsklubben när vi hade fått våra gratis sms och satt och knapprade med våra mobiler heela tiden, även på lektionerna, trots att det råder mobilförbud i hela skolan. xD Så där kom en ny maffia.)
  • Biomaffian. (Jag, Alien och Elan. Vi gick på Twilight [Vi är egentligen för små för den,] och kom in. xD Favvofilmen. :P)
  • Jönsonligan (Egentligen ingen maffia, men ändå. Morgan kallade oss för Jönsonligan! Oo' Fråga inte varför...)
  • Fjäskmaffian (Vi har fler, det vet jag, men jag kan inte komma på någon mer just nu. -.-' Kommentera om du kommer på någon mer Elan. <3)

Kommentarer
Postat av: Elan <3

tänker

"Sms;a på natten maffian?" x'D

2009-02-02 @ 21:25:02
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0