Let me entertain you

Alien var här nyss, och vi har fått koreografin till It must have been love. ^__^ Så vi övade lite. Den är lite jobbig, särskilt när man är trött och öm i hela kroppen, men det gick rätt bra. Det är en åtta som vi inte är säkra på nu bara. Så det käänns skönt. Däremot längtar jag efter min film från Collage. ;__; Vi beställde en som är där, men det gäller ju att komma dit och hämta och betala för den med. -.-' Menmen, nästa vecka så ska jag köpa den.

Just nu har jag väldigt tråkigt, så skulle någon kanske kunna förgylla min eftermiddag genom att säga något intressant? Kanske något roligt som har hänt under dagen, ett tips på något att göra, eller varför inte en rolig historia? xD Nog för att ingen kommer svara, en lördag så sitter väl knappast någon mer än jag hemma själv och lamar framför datorn? -_< Jag vill bara komma ut! Gå på stan, bio, äta ute, Ica Maxi... Oo' Bara få komma iväg och träffa lite folk helt enkelt! <3

Kommentarer
Postat av: Elan : 3

Vi kan shoppa på Ica Maxi! xD

2009-02-21 @ 17:04:08
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: Elan :3

SV, Aa, vet blev lite knäppt där O_o xD

Aop, det tkr jag! :) Vet bara inte vilken tid det var x'D Eller när den går annars. Dessutom är det flera säsonger xD

2009-02-21 @ 17:16:49
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wie! Ännu en till maffia! xD

2009-02-21 @ 18:35:07
Postat av: SARA

sv: oj ! det var lång tid. okej, au natural :) men jag sminkar mig, klär på mig och så på typ 15- 20 minuter, sedan tar det lite tid att packa o så :P kram

2009-02-21 @ 23:11:08
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0