Go girls, Pyjamasparty!!

Ikväll blir det pyjamasparty med Elan och Jullan då. <3 Vi ska baka pizza, titta på Melodifestivalen och titta på skräckis; A tale of two sisters. Den har fått riktigt bra bettyg, 5/5 från en massa ställen, även 6/6 av den där tidningen eller vad det är som använder tärningar. Vi kommer skrika som galningar och väcka hela gatan, men det ska bli kul. Vem vet, det kanske kommer en liten recension sen?? xD

Hur som helst så ska det bli bäst med tjejerna, massa bilder förmodligen, men kanske inte så många att lägga upp på bloggen. Lägger ju inte ut ansiktsbilder.

Nu ska jag gå och duscha, sen ska jag ringa Julli och fråga vad jag ska ha med mig, typ kudde, täcke... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0