Dying when the sun goes up...

Imorgon ska jag gå upp och fota soluppgången hade jag tänkt... Om det blir bra väder då. Inte så kul om man släpar sig upp och så ser man ändå inte solen för molntäcket... Hoppas nästan att det ska bli mulet imorgon, för mitt undermedvetna säger mig att jag kommer dö om jag går upp så tidigt en lördag. xD Önska mig lycka till!

Och till Alien, som tycker att jag är osmart eftersom det är mycket lättare att fota solnedgången:
Visst är det lättare, jag är verkligen ingen morgonmänniska, lever för kvällar och nätter, men solnedgången och soluppgången är inte alls samma sak, ser jätteolika ut, olika färger, olika luft... xD Solnedgången har jag redan bilder på, men soluppgången däremot tar ju emot lite. Oo'

Nån som vet när solen går upp nu för tiden förresten?? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0