Denna dag Oo'

Haha, bara för det så har jag typ glömt bort allt. xD Efter att vi hade handlat så hjälpte jag mamma att packa upp maten, sen var jag tvungen att passa Nova, sen åt vi, och sen var jag tvungen att passa Nova lite till... Men nu sitter jag här. Jag önskar att jag kunde ta det lugn och blogga lite, men jag måste tyvärr skriva på min engelskauppsats tills imorgon. -_< Innan så tyckte jag att engelska var rätt okej, men nu har Marianne och Dinkar kommit och förstört allting. -.-' Särskilt Dinkar. Han kommer jämt till mig och mina kompisar (mest mig) och förklarar trots att man inte behöver hjälp, läser det man har gjort och tittar när man jobbar. Och jag kan verkligen inte jobba när någon tittar på! Dessutom så kan han inte engelska. Oo' Man hör inte vad han säger, och Marianne får rätta honom hela tiden... -.-' Fast sen kan han ju inte prata svenska heller. Och Marianne får damp hela tiden, kastar trasor på oss och svär, hon gav mig rätt men Elan fel trots att vi hade skrivit samma sak på ett glosförhör, hon favoriserar och har jättedåligt uttal, nästan lika illa som Dinkar. De andra har i alla fall Carolyn (som är från USA) en gång i veckan, men vi har henne aldrig. ;__; Vår engelska kommer ju typ att dö ut... Oo'

Menmen, back to subject. Idag på fejmen så hade vi skitkul och flummade. Vi skulle egentligen skriva en låt, men vi hade idétorka, var skittrötta efter igår, och kunde inte låta bli att flumma. xD Vi slog och flummspelade på instrumenten och spelade in, skjutsade varandra på kontorstolar i korridoren (tills vaktis kom Oo'), skrek, knackade på fönster, kom på någon skitkonstig "spansk" låt som vi sjöng och spelade för full hals, vi var bara allmänt störiga. xD Det ledde dock till att Alien blev sur. ;__; Hon bara gick ut och surade med sin gitarr, och när jag gick ut för att fråga varför hon inte ville vara med oss så sa hon något om att hon ville få något gjort (vilket vi inte fick) istället för att sjunga bolibompa (vilket vi gjorde xD). Sen vägrade hon att prata med oss. ;__; Så jag tänkte dränka datorn med tårar och skriva lite dramatiskt om det, för hon svarade inte när vi bad om ursäkt och frågade om hon var sur på oss via sms. Men när jag frågade när hon börjar imorgon (sms) så svarade hon. xD Och hon var som vanigt i stallet mot Elan, så det verkar visst ha löst sig av sig själv... Oo' Resten kommer jag typ inte ihåg. xD Eller jo, jag hade fått bäst resultat av alla sjuor på svenskaprovet (156/157 poäng) så Eva-Britt kallade mig för ordklassdrottning. __< Skitpinsamt... Jag hatar även Eva-Britt! Dessutom så var det en dansuppvisning från MTAstudios, men de var, förlåt, skitdåliga. De dansade ju knappt i takt, och en av dem glömde bort koreografin hela tiden. Oo' De var 4 tjejer på kanske 18 år eller nåt (??) men jag kan ju typ dansa bättre. xD Nej, men seriöst, de var dåliga. Och sen började Jossan skryta om att en av dem var hennes danslärare. -.-' I slutet dansade de i genomskinliga paljettlinnen och nylonstrumpbyxor. Oo' Sen sa de att de som skulle vilja börja dansa där kunde ta en lapp som de hade med sig, men det var bara tre killar som tog på skoj, sen var det ingen mer. Oo' Tyckte nästan synd om dom. ;__;

Hur som helst så måste jag fortsätta med engelskan nu. See you later. <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Bästa dagen <3 Nästan xD

2009-02-05 @ 21:06:11
URL: http://ljudelin.blogg.se/
Postat av: Erica Pettersson

Hej och tack för kommentaren i min blogg :)

Ja, du gissade rätt på illustrationen :) Det är inte jättelikt, men jag är bara nybörjare på Illustrator ;)

Roligt att det gick se vem det var i alla fall :D



Ha en fortsatt bra kväll!

2009-02-05 @ 21:38:34
URL: http://pitetjej.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0