Dag med mormor <3

Det här är alltså mitt första inlägg inom kategorin "Fantasy Girly Vaknar," och här kommer mina första inlägg hamna, ifall dom inträffar på morgonen då. xD Det är väl små godmorgonhälsningar och lite vad jag ska göra under dagen mm. Det återstår att se vad det blir av det. Kram!

Godmorgon på er! <3 Idag ska jag ut och shoppa och äta lunch med mormor på stan. -^w^- Det var så längesen vi gjorde något tillsammans. När jag var liten så bodde vi väldigt nära mormor ett tag, så jag har liksom växt upp med att vara hos mormor varje dag. Det har gjort att vi har kommiit rätt nära varandra. När mina kompisar klagar över hur jobbiga deras morföräldrar är så känner jag inte alls igen mig, jag tycker jättemycket om min mormor, och hon är nästan som en extramamma. Däremot så tycker jag inte lika mycket om min farmor. Hon klagar hela tiden på allt och alla utomstående, och frågar hela tiden "Har du börjat samla på porslinskoppar än?" Jag tänker inte börja samla på det, det spelar ingen roll om min ena faster har gjort det, jag finner ingen som helst vits med det!
Hur som helst ska jag ut snart med mormor, och jag hoppas att vi får en bra dag. Jag kommer väl tillbaka någon gång vid halv fem kanske, och då skriver jag i bloggen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0