Bloggbråk

Det har ju skrivits en hel del om det här bloggbråket mellan Linda Skugge och Ebba von Sydow nu. Och jag är väl lite efter som skriver om det just nu. Och jag vill bara säga till Skugge: "Sluta, du ger mig huvudvärk!" Visst, mammor har det väldigt jobbigt, nog för att jag inte har någon erfarenhet, men jag är inte dum, och jag beundrar alla mammor för vad de står ut med. Men är det bara mammor som får klaga? Det finns så många som har det mycket sämre än jag, men betyder det att mitt liv är en dans på rosor för det? Nej, för jag har det skitjobbigt just nu! Vad spelar det för roll om hon klagade lite över att hon känner sig stressad och mår dåligt? Förlorar du något på det? Det är inte bara ensamstående mammor som har rätt att klaga, inse det! Och om det bara är de som har det värst som får klaga så försvann därmed din rättighet till klagandet. Jag ska inte säga att jag vet något om ditt liv, men bara det faktumet att ha mat så det räcker är väl mycket mer än vad vissa har?

Länkar till:

Linda Skugges inlägg som startade bråket
Ebbas inlägg med "svar på tal"

Kommentarer
Postat av: keit

sv:kan va nu kommer jag ej ihåg kikade runt och hittade dem. Men kika in på deras hemsida . . ha det bäst

2009-02-22 @ 23:38:51
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Jakob

Du borde fundera på om du kanske vill byta färg på länkar och annat för just nu är det nästintill oläsbart och ohyggligt irriternade för ögonen.

2009-02-23 @ 01:14:18
URL: http://jlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0