Shopping, ice cream and sun

Var på stan med Elan idag! <33
Vi har alltid bäst när vi åker buss. xD Störande kanske vi e, men vi har skitkul! xD På stan så blev jag lite besviken på att det knappt fanns några vanliga t-shirtar med snygga tryck, det är bara människor på alla! Det kan iförsig vara snyggt ibland, men inte alla. Men sen köpte jag iallafall ett halsband med världens sötaste nyckelpiga, ett par örhängen och vanliga svarta tofsar.Sen var det ut och leta efter en öppen glasskiosk. xD Dom som satt där undrade nog vad vi höll på med som sprang fram och tillbaka. xD Till slut fick vi äntligen tag på våra glassar, blåbär och daim till mej, blåbär och choklad till Elan. ^w^ Sen satt vi på piren och åt glassarna, fotade, flummade och solade. Helt underbart väder har det varit! Det kändes verkligen som sommar. <3

Sen när jag kom hem så var det att värma lite mat, sitta på altanen och äta, och sen hämta festis och lägga sig och läsa på en stor filt. ^^ I solen så klart. x) På kvällen så tittade jag Robinson och hade det mysigt med familjen.

Kram på er alla, bilder kmr förhoppningsvis imorgon, och även lite skojsiga (?) inlägg. xD

Kommentarer
Postat av: Elan :3

Bäst vi hade! <33 ;D

2009-04-05 @ 22:19:27
URL: http://ljudelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0