Whiii

Har hittat en ny sida med jättesnygga kläder, nämligen http://4everyoung.se/ De har kläder som de här:

                   

Både gulliga och coola. xD Lite annorlunda, vilket gör mej glad. :P Om man använder dem till lite mer "punkigare" kläder elr vad man ska säga, så att de inte blir riktigt så fjortis som de ser ut nu, så blir de jättebra. ^^, Alltså, jag menar, man kan ju använda dem hur man vill, men jag är inte "fjortistypen". xD Menar inget nedsättande med det, ifall ni tror det, jag har inget emot fjortisar. xD Ush, nu babblar jag en massa. ^o^ Gillar också den där sidan som Alien visade mej, shock elr nåt, men jag kommer inte in på den. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0