Tjolahopp!



Hej igen, nu e jag tillbax från min lilla visit hos pappsen. :P Fick skrapa rutorna på bilen och starta den ett tag innan för att få upp värmen. :/ Titta bara här på den här bilen (inte pappsens) och ändå så har den stått under tak med undantag för en tur på morgonen. xD Har för övrigt haft studiedag idag, men har haft så sjukt tråkigt. Alla min kompisar har haft nåt att göra förutom jag. :/ Elan har tagit ett tredje hål i vänster öra, Jullan har klippt sej (ska bli spännande att se ^^,) och Alien passade självklart på att åka tidigare till stallet. :/ Ingenting att göra. Lite sur e jag på Jullan och Elan. Jag skulle också ta hål, och Jullan skulle klippa sig samtidigt som Elan och jag tog hål, men eftersom de båda hade "vägarna förbi" på egen hand, så passade de på att göra det. Utan mej. :P Först trodde jag att de hade planerat utan mej, men sen förklarade ju Elan att de inte ens hade träffats, så då blev jag lite gladare. :) Men bara lite. :P Får ta hål nån annan gång, kanske tvingar med Alien. xD Hon kommer vägra!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0