Dagen

Haha, jag hann till bussen imorse. xD Fick till och med vänta ett bra tag vid hållplatsen. xD Fast sen var den ju typ en kvart försenad med. Tack Gode Gud för det! Men att börja kl. 8 är ju aldrig kul. Matte också, och jag var skitnervös eftersom att vi skulle få tillbaka våra B-prov då. Men vi har en lärarkandidat som skulle rätta proven, men hans morfar hade typ dött elr nåt, så vi slapp proven idag. :P Vene om man ska va ledsen för hans skull, elr glad för våran... Men eftersom han är så störig (alla kallar honom för mattebögen, boxerrobert, elr som mina kompisar, boxerbögen. taskigt, jag vet. xP) så tror jag att mitt ego tar över idag. Frlt frlt! Sen var det fejmprofil. Vi la på några åttor till på dansen. Men jag fattar inte riktigt hur vi ska hinna. Vi har bara några få lektioner kvar innan vi ska visa upp musikalen. :/ Vi har 1 ½ dans kvar att göra, + en massa scener och repliker och sån skit. Dessutom erbjöd jag mej att ta på mej en extraroll (handlar bara om att dansa lite, men ändå. :P). Jag tror faktiskt att vi kommer behöva ta till några extraövningar. Bara vi slipper lite andra lektioner, och det inte blir efter skolan. Sen var det lunch, och jag följde med Alien till tandläkaren. Hon ska få en sån där metallplatta med skruv i munnen. USCH!! :S Stackars henne. Snart ¨går hon kanske om mej i rekordet för flest antal år med tandställning. :P Jag hade i typ 6 år elr nåt, vet inte riktigt. Sen var det Musik. Ganska okej, klarade mej fast jag inte hade gjort läxan. Men nu ska vi spela gittar, och jag SUUUUUUGER verkligen på det! Förra året när vi spelade var jag sämst i min grupp. :P Sen var det spanska. Inte kul det heller. Men jag börjar vänja mej. Aja, see u later, brorsan väntar på att få göra läxan. xP Heddå 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0