90120...

...heter ju serien som börjar kl. 20.00 idag på tv400. Jag följer ju inga såna där "tjejserier", så när folk snackar om OC, Gossip Girl, och alla de andra, så tvingas jag in i rollen som "det levande frågetecknet". >.< Det enda jag följer på är Idol, och annars tittar jag knappt på tv, förutom House när jag kommer ihåg. Men jag tänkte att jag skulle börja titta på den här nya serien då, för vem vet, den kan ju faktiskt vara jättebra. Och om inte annat så för att hänga med lite i svängarna, och för en gångs skull ha något att säga när folk snackar tv. xD Vi får väl se vad jag tycker, återkommer med mitt "betyg" efter programmet. xD

Sen hoppas jag att jag inte är tjatig, men jag vill åter påminna er om att bli medlem på http://www.gratismode.se/?c=13108  (Samla enkelt poäng och byt ut dem mot presentkort, biobiljetter mm.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0